Wie bieden jou support?
Een team van onderwijs-
en kinderopvang-
specialisten
Akorda is een échte branchespecialist en werkt uitsluitend voor onderwijs en kinderopvang. Wat er speelde, speelt en gaat spelen in jouw werkveld; we weten het precies. Daardoor kunnen we flexibel en proactief inspelen op complexe wet- en regelgeving. Die vertalen we op de juiste wijze naar jouw praktijk en organisatieambities. Met dank aan onze ruim 30 medewerkers. Stuk voor stuk experts op een van onze vakgebieden, die hun kennis met een frisse blik bundelen in jouw belang. Zo kun jij terugvallen op een team van specialisten.
Korte lijnen, snel
schakelen
Per dienstverlening een
vast aanspreekpunt
Binnen het team van specialisten dat voor jou klaarstaat, kun jij per dienst een beroep doen op een vast aanspreekpunt. Zo blijven de lijnen kort en kun jij snel met ons schakelen. Zowel over grote thema’s als fusies, huisvesting en liquiditeit, als over alledaagse zaken als declaraties, zwangerschapsverloven en vakantiedagen. Waar je ons ook voor bezoekt, belt, mailt of appt; jouw vraag zullen we oplossingsgericht van het juiste antwoord voorzien.
Expertise door experts Maak kennis met ons!
Team hr- & salarisadministratie
Bel | 038 - 465 98 14 |
d.post@akorda.nl |
Leny Keijser • Anco Gringhuis • Alice Lageweg • Jan van der Velde • Tina Eringa • Elmar Kist • Jolanda Sijtsma • Petra Tak • Angelique van Ommen • Delina Post • Rebecca Boellaard • Helpdesk en ICT: Jan van der Velde & Elmar Kist
Team financiële dienstverlening, advies & controles
Bel | 038 - 465 98 14 |
Mail | d.hagen@akorda.nl |
André Habers • Hennie Borst • Koos Hallink • Lyke van Heerde • Kleisje Oosting • Jordy Bisschop • Gerda van Beek • Danny Hagen • Susanne Stam • Merel Knuppe • Annette Diphoorn • Esther Schreiber
Team HR-plus werkzaamheden, juridische bijstand en wet- en regelgeving
Bel | 038 - 465 98 14 |
secretariaat@akorda.nl |
HRM en extern vertrouwenspersoon: Marieke van Ginkel • HRM & FG: Mariska Zweekhorst • Jurist: Angeligue Engels - Jansen en Hajo de Wit • FG: Alex Roelenga en Josien Koops • Extern vertrouwenspersoon: Anja van Altena
Directie, secretariaat & servicedesk
Bel | 038 - 465 98 14 |
secretariaat@akorda.nl |
Directeur- bestuurder: Tina Boes-Kuitert
Secretariaat: Jenet Hulleman & Sanne Kanis
Relatiebeheer: Annelies Veenstra
Stichtingsbestuur
Akorda is een stichting zonder winstoogmerk. Het bestuur heeft een toezichthoudende rol en is onbezoldigd.
Een samenvatting van het jaarplan en het jaarverslag is op te vragen via e-mail. Het stichtingsbestuur bestaat uit:
N. Doorn • K. de Jonge (VZ) • W. Wijngaarden • J. Simons • T. Boes
Netwerk van partners Nog meer expertise voor jou!
Omdat samenwerken in ons DNA zit en we op al onze expertisegebieden up to date willen zijn en blijven, werken we samen met een netwerk van partners. Deze partners ondersteunen ons weer, zodat wij jou de beste support bieden.
De partners:
- HR2day
- Anago
- Klassicum
- DotSafe
- Passus Advies
Historie | naamgeving Akorda
Akorda bestaat ruim 50 jaar en is ontstaan uit een fusie. De naam Akorda is afgeleid van “akordo” uit het Esperanto en betekent: balans, evenwicht, harmonie. Balans in de betekenis van: “in balans zijn, tot een akkoord komen”. Daarmee geeft onze naam al kort onze visie op samenwerking weer: het zoeken naar gezamenlijke belangen en deze met elkaar in evenwicht brengen, zodanig dat dit leidt tot een harmonieus geheel.
In 2023 maakten we een frisse start met een nieuw logo en website en zijn de twee sectoren onderwijs en de kinderopvang zichtbaarder geworden. De naam Akorda is behouden, het logo is aangepast en de website vernieuwd. Fris en modern. Waarbij ons DNA, verbinding, persoonlijk contact en onze expertise terug te vinden is.
Erkenningen
Akorda is een erkend Leerbedrijf en werkt daarbij samen met:
- SBB - zie website SBB voor meer informatie