Onboarding nieuwe directeuren/locatieleiders
Maak kennis met Akorda en haar systemen
Doel
Ben je gestart als schooleider/locatiemanager die samenwerkt met Akorda? Dan is het fijn om op weg geholpen te worden.
Op 11 september organiseren we een basis informatiebijeenkomsten voor nieuwe schoolleiders/locatiemanagers. Je maakt kennis met Akorda en we laten je graag de systemen en tools zien die wij gebruiken.
Hierdoor weet je wie jouw contactpersonen zijn, waar je welke informatie vindt en hoe de systemen werken.
Voor wie
Startende schooleider/locatiemanager bij een werkgever waarvoor Akorda de administratie verzorgt.
Tijd
- 09:00 uur Start en Kennismaking Akorda
- 09:30 uur Informatie, tools en HR2day basis
- 10:30 uur Pauze
- 11:00 uur Uitleg Spend Cloud en Anago basis
- 12:15 uur Rondleiding afdeling en Einde
Over de trainer
Annelies Veenstra, relatiebeheerder van Akorda, neemt je graag mee in de wereld van Akorda en wat Akorda voor jou kan betekenen.