Onboarding nieuwe directeuren/locatieleiders Maak kennis met Akorda en haar systemen
Praktische informatie
Inschrijven


Doel

Ben je gestart als schooleider/locatiemanager die samenwerkt met Akorda? Dan is het fijn om op weg geholpen te worden.

Op 11 september organiseren we een basis informatiebijeenkomsten voor nieuwe schoolleiders/locatiemanagers. Je maakt kennis met Akorda en we laten je graag de systemen en tools zien die wij gebruiken.

Hierdoor weet je wie jouw contactpersonen zijn, waar je welke informatie vindt en hoe de systemen werken.

Voor wie

Startende schooleider/locatiemanager bij een werkgever waarvoor Akorda de administratie verzorgt. 

Tijd

  • 09:00 uur Start en Kennismaking Akorda
  • 09:30 uur Informatie, tools en HR2day basis
  • 10:30 uur Pauze 
  • 11:00 uur Uitleg Spend Cloud en Anago basis
  • 12:15 uur Rondleiding afdeling en Einde

Over de trainer

Annelies Veenstra, relatiebeheerder van Akorda, neemt je graag mee in de wereld van Akorda en wat Akorda voor jou kan betekenen. 

Wil jij jouw team ook
optimaal laten presteren?
Met expertise voor
onderwijs en kinderopvang
helpen we je graag!

Op onze website maken wij gebruik van functionele en analytische cookies. Wij plaatsen geen tracking of marketing cookies. In onze privacy- en cookieverklaring kun je hier meer over lezen. OK